Wyszukaj:

Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku

Profesjonalna obsługa klienta

Celem warsztatu jest zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów, nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, rozwinięcie umiejętności radzenia sobie z trudnymi klientami, ich manipulacjami, poznanie skutecznych technik finalizacji.

Termin15.05.2013 11:00 (90 minut), ul. Zwycięstwa 14/3, budynek D, sala 35
Rodzajwarsztat
Odbiorcawszyscy zaintersowani
limit uczestników: 15, po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym
Dojazdwe własnym zakresie
Osoba prowadzącamgr Joanna Lisowska
Osoba odpowiedzialnamgr Urszula Skiepko - Koordynator
e-mail: urszula.skiepko@wse.edu.pl, telefon: 85 652 00 24 wew 144
Informacje dodatkoweTermin zgłoszenia upływa z dniem 13.05.2013 r. Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie www.wse.edu.pl/festiwal

Zobacz też:

Organizator główny: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku,
ul. Ciepła 40, 15-472 Białystok,

SEKRETARIAT: telefon: 85-67-50-672, fax 85-675-00-88
e-mail: foreign@wsfiz.edu.pl