Wyszukaj:

Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Profesjonalna obsługa klienta

Aby osiągnąć sukces na rynku niezbędna jest profesjonalna obsługa klienta. Zadowolony klient o udanej obsłudze powie trzem innym osobom, ale niezadowolony klient przekaże negatywne opinie już jedenastu osobom (Kotler). Ilu osobom niezadowolony klient może przekazać negatywną informacje w dobie Internetu? Jakie to niesie za sobą konsekwencje – utratę reputacji czy stratę klientów? Wysoki standard obsługi klientów pozwala odróżnić się od innych firm, o podobnym charakterze. Nasza filozofia „Klient nasz PAN”. Zapraszam na interaktywny, praktyczny warsztat.

Termin09.05.2013 13:00 (2 godz.), Aula im. prof. T. Kasprzaka
Rodzajwarsztat
Odbiorcawszyscy zainteresowani
limit uczestników: 25, po uprzednim potwierdzeniu telefonicznym
Dojazdwe własnym zakresie
Osoba prowadzącamgr Sylwester Mariusz Pilipczuk
Osoba odpowiedzialnamgr Sylwester Mariusz Pilipczuk
e-mail: sylwester.pilipczuk@wsfiz.edu.pl, telefon: 601 329 223

Zobacz też:

Organizator główny: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku,
ul. Ciepła 40, 15-472 Białystok,

SEKRETARIAT: telefon: 85-67-50-672, fax 85-675-00-88
e-mail: foreign@wsfiz.edu.pl